Τὰ θέματα ἦσαν ἐναρμονισμένα μὲ τὸ πνεῦμα τῶν Ἐξετάσεων σύμφωνα μὲ τὸ νέο σύστημα καὶ ἀπευθύνονταν σὲκαλῶς προετοιμασμένους μαθητὲςχωρὶς ὅμως νὰ τοὺς αἰφνιδιάζουν.Ἐπιτυγχάνεται ἡ διαβάθμιση στὴν ἀξιολόγηση τῶν ὑποψηφίων σὲ ζητήματα πολὺ σημαντικά, ὅπως εἶναι ἡ γνώση τῆςἹστορίας, ἡ μνήμη καὶ ἡ γόνιμη σχέση μὲ τὸ παρελθόν. Ἄς μὴ λησμονοῦμε τὸ τοῦ Εὐριπίδου «ὄλβιος ὅστις ἱστορίης ἔσχε μάθησιν».